Blogger Templates
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




~~~~ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT DATANG~~~~SILA TINGGALKAN JEJAK UNTUK MEMUDAHKAN KAMI MELAWAT ANDA NANTI~~~~~~~TERIMA KASIH~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Wednesday, January 18, 2012

Selamat Kembali




Assalamualaikum dan Selamat Tengahari semua,
Entry ni aku tujukan kepada seseorang yang berada dekat dengan kami (Mr Cool & Mrs kepoh) yang selama ini menyepi saje hehe. Bukan apa "dia" cuma memerlukan masa untuk semua perkara yang berselirat dalam kepala otak di dirungkai satu persatu supaya tenang. Aku sebagai wakil keluarga kami mengalukan "dia" kembali dalam keadaan seperti biasa. Sama semasa kami kenal "dia"dulu sebelum perkara buruk berlaku kepada "dia'

Cara aku senang je sis, hidup mesti diteruskan walaupun betapa sukarnya kita nak teruskan. " Cakap senangla faisal" itulah ayat yang "dia" selalu beritahu kat aku bila aku nasihat kat dia. Memang betul semua itu senang cakap tapi susah nak lupakan tapi sedarkah bahawa benda yang senang tu kadang-kadang akan jadi susah bila kita menidakkan semua itu. Simple words"Benda susah akan senang bila kita jadikan fikiran kita positif" 

Selamat Kembali wahai cik adik kecik manis, comel lote. Jadikan dirimu seperti dulu. Kami akan sentiasa bersamamu walau dalam apa jua keadaan walaupun kadang-kadang kami terasa tak adil bagi kamu. Kamu tahu tak kenapa kami cakap macam tu?? Sebab kamu kedekut sangat-sangat. Time gembira kamu kongsi dengan kami tapi bila kamu sedih kamu hadapi semua itu berseorangan. Sungguh kedekut kamu wahai budak kecik..





~Terima Kasih Sebab Sudi Baca Coretan Kami~

1 comment:

Anonymous said...

tak lain tak bukan ni entry utk aku..thx kawan..haa!mmg aku kedekut...kdekut nak bg air mata bg semue org tgk..kalo sdeh,,bf jgk yg selalu jd peneman..pastu,,tak tau pulak die rimas!!

skunk ni,,kalau sedey relak2 sudah2..lg pun,,tak smue org sanggup nak tau 100% sdey kite..huhuu..

alaaa...nnt aku bukak fb..tp bulan 8..knpe 8??hahaha!!teeittt.....