Blogger Templates
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




~~~~ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT DATANG~~~~SILA TINGGALKAN JEJAK UNTUK MEMUDAHKAN KAMI MELAWAT ANDA NANTI~~~~~~~TERIMA KASIH~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sunday, January 15, 2012

DITINGGALKAN DI TEPI TANDAS


Assalamualaikum,

Mesti korang pelik kan apesal entry kali nie macam tue. Aku terbaca pasal artikel ini "Seorang kanak-kanak perempuan berusia setahun setengah ditinggalkan di tepi tandas di Mahkota Parade oleh seorang lelaki."
Ade ke patut? Ape punya manusia daaaaa. Budak tue baru ja berusia setahun setangah satu hape pun tak tahu. Bercakap pun tak tahu lagi. Ditinggalkan macam tue saja. Cube korang fikir kalau anak dah berusia 9thn or 14thn or 17thn pun kite risau gak nak tinggalkan sorang-sorang inikan pula budak yang baru berusia setahun. Kadang-kadang aku rase kalau tak boleh nak jage anak carilah orang yang boleh jaga anak tue. Ramai orang nak anak tapi takde rezekinya lagi. Atleast nasib dieorang terbela dan terjaga dengan baik. Marilah kita sama-sama renungkan isu ini bersama.

Inilah kanak-kanak malang tersebut



~Terima Kasih Sebab Sudi Baca Coretan Kami~

1 comment:

Aishah Jahirah said...

comel budaknye....apa la tinggal mcm 2...ish..