Blogger Templates
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




~~~~ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT DATANG~~~~SILA TINGGALKAN JEJAK UNTUK MEMUDAHKAN KAMI MELAWAT ANDA NANTI~~~~~~~TERIMA KASIH~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tuesday, January 3, 2012

SUATU PETANG YANG DAMAI

Kringggg...Kringggg..Kringggg
Mr Cool:"Hello, Syg kat ne?"
Mrs Kepoh: "Kat tempat keje, baru nak balik?"
Mr Cool:"Ooo Abg mungkin balik lambat kot sebab ot."
Mrs Kepoh:"Ok, Abg no 0167**** tu no sapa?"
Mr Cool:"Xtaula kenapa?"
Mrs Kepoh:"Igtkan no kawan abg, xpela cam tu gak."
Mr Cool:"ok, bye"
;
;
;

Mungkin nampak macam perbualan biasa bagi korang sume, Apa yang korang sume pikirkan bila baca perbualan diatas? Apa yang terlintas di fikiran korang? Mesti korang nampak pasal Mrs Kepoh tanya no sapa tu kan? betul x? Aku dah agak dh hehe..
;
Tapi aku nak bagi tau itu semua bukan isu yang sebenarnya tapi aku cuma nak cakap bahawa sekarang hidup kami semua dah macam terbalik dah huhu.. Tau kenapa? Mrs Kepoh kuar keje pkul 6.30 pagi. Aku pulak pukul 7.30 pagi. Balik pula pukul 5 ptg bg aku dan 7 ptg bg Mrs Kepoh. Ringkasnya macam ni

Aku: 7.30am~5pm kerja
Mrs Kepoh : 6.30am~7pm kerja.

Macam sengal je kan. sepatutnya macam ni:


Aku: 6.30am~7pm kerja
Mrs Kepoh : 7.30am~5pm kerja.

Erm. Kadang-kadang aku rasa aku ni macam suri rumah pulak. Bukan sebab kena buat kerja ke apa cuma sebab kitaran waktu bekerja. Aku bersyukur sebab ada Mrs Kepoh dalam hidup aku. Walaupun dia kepoh tapi memang dia kepoh pun hahaha. 

Nanti kalau diberi rezeki Anak InsyaAllah sume kerja rumah aku buat hahaha.. Dulu lepas kawen pun aku masak untuk Mrs Kepoh sebab aku dh janji nak masak kat dia selama seminggu lepas kawen. Lepas seminggu Mrs Kepoh pulak take over hehe...

Apa yang perlu aku buat untuk aku betulkan kitaran masa kerja tu?
Sila bagi pandangan anda.. huhuhuhu





~Terima Kasih Sebab Sudi Baca Coretan Kami~

2 comments:

oja_alia said...

bahabahahaaa!!kesian bro kau...tp takpe..take ur time..

alaaa...kau tolong2 la lipat baju ke,,basuh baju..ringankan beban si isteri..tak salah kan??

kalau rajin...kak wawa pasti bertambah syg!!!

~Mr. Cool & Cik Kepoh~ said...

haha asyik kena marah je hahaha