Blogger Templates
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




~~~~ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT DATANG~~~~SILA TINGGALKAN JEJAK UNTUK MEMUDAHKAN KAMI MELAWAT ANDA NANTI~~~~~~~TERIMA KASIH~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Saturday, January 14, 2012

Hassan Bin Abdullah Al Awad


Assalamualaikum..
Kenal tak sapa gerangan Hassan Bin Abdullah Al Awad? Mungkin ada yang kenal tapi aku rasa ramai yang tak kenal dan ada juga belum kenal tapi bila dah tengok mesti cakap "ooo dia ni rupanya, ingatkan sapa tadi" tapi bila sebut Brad Pitt semua kenal dari makcik-makcik, adik-adik kecil kalau nama pelakon siap boleh hafal siap pakej dengan hobi lagi tahu. Aku bukan nak kondem mana-mana pihak tapi itulah realiti yang berlaku sekarang.

Hassan Bin Abdullah Al Awadh adalah anak kepada Imam Abdullah al Awadh Al Juhny. Beliau kini 14 Tahun dan Alhamdulillah mempunyai salah satu suara yang paling merdu. Sebahagian daripada anda mungkin ingat dia sebagai seorang budak lelaki kecil yang membaca Surah Yasin, sejak itu video telah muncul semasa lawatan beliau ke Bosnia pada usia 13 tahun di mana beliau telah membaca surah Ad-Duha, Surah Fusilat dan juga menyanyikan nasheed terkenal 'Ghuraba ', dari Sarajevo. Beliau membaca Surah Yasin dalam peristiwa Islam dan juga mempunyai rakaman Surah Qiyamah, Surah Al-Hasyr dan Kursi Ayat-ul. Dah kenal belum?? ermm mesti dok garu kepala lagi hehe. 
;
;
;

~Inilah Hassan Bin Abdullah Al Awad~


~Gambar dia~


Ooo dia ni rupanya. patutlah macam pernah kenal hehe. Ramai akan cakap macam tu termasuk member aku hehe. Aku mintak tolong Pakcik Google suruh cari biodata beliau ni tapi tak banyak yaang dapat cari.. Maafla eh.. huhu
"Tepuk dada tanya minda"



~Terima Kasih Sebab Sudi Baca Coretan Kami~

3 comments:

Anonymous said...

nk cri biodta pnuh adik nie tp hurm... sore dia mmg best sgt, trnum tu yng pling sdp..

Zaf98 said...

w0w! umur dia 14 tahun! sama macam saya! nasib baik...jumpa bl0g akak kat go0gle~ dapatla...sikit biodata pasal dia~ :D

Suria Sue said...

X sangka dia anak kpd Abdullah Al-Awwad Johany...sy lg kenal anak dia dr bapak dia.Dh lama mencari2 jugak maklumat pasal dia yang terbaru..tak jumpa.Kalu boleh nk dptkan/download surah yg dia baca.