Blogger Templates
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




~~~~ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT DATANG~~~~SILA TINGGALKAN JEJAK UNTUK MEMUDAHKAN KAMI MELAWAT ANDA NANTI~~~~~~~TERIMA KASIH~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Thursday, January 26, 2012

Posting Kecoh Dan Terburu-Buru


Salam semua..
Aku curi-curi masa ni sikit sebab sekarang sibuk sangat dengan kerja kat Tanjung Bin Power Plant. Seminggu aku kat sini sebab menunaikan tenggungjawab hehe.Maaf sangat-sangat sebab tak sempat nak update semua. Nanti bila aku habis kerja kat sini blog ni akan kembali seperti biasa.

Hari ni Mrs Kepoh wat checkup kat klinik. Semoga semua berjalan dengan lancar.
Terima kasih pada ijol yang sudi hantarkan Mrs Kepoh pergi wat checkup kat klinik pasir gudang.
Nantikan kepulangan aku semua hehe. Macamla aku ni femes sangat hehe.

Oklah Naak Out dah ni sebab aku curi masa ni tadi surf tenet ni sebab nak hantarkan email kat bos aku yang banyak membantu aku selama ni dalam memberi tunjuk ajar dalam bidang ni.
Doakan agar kerja yang aku lakukan disini berjalan dengan lancar dan mengikut jadual yang telah ditetapkan..
"Tepuk Dada Tanya Minda"



~Terima Kasih Sebab Sudi Baca Coretan Kami~

No comments: