Blogger Templates
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




~~~~ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT DATANG~~~~SILA TINGGALKAN JEJAK UNTUK MEMUDAHKAN KAMI MELAWAT ANDA NANTI~~~~~~~TERIMA KASIH~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Saturday, January 28, 2012

Rindukan Belaian Seorang Isteri


Assalamualaikum..
Statement tak leh blah punya hehe. Tapi itu memang berlaku bukan hanya pada orang lain tapi pada aku juga. Bukan apa cuma dah lama sangat berpisah dengan isteri tersayang. Walaupon dia Kepoh tapi aku sayangkan dia. Sejak balik dari kelantan aku tak jumpa dengan dia lagi sebab aku ada kerja kat Pontian. Bila aku balik Pasir Gudang dia plak balik Melaka. Bila dia datang Pasir Gudang nanti aku pulak kena pergi kat Pontian. Hermmm nasib badan nak buat macamana. Demi sesuap nasi aku sanggup lakukan apa saja. Janji kerja halal untuk menyara famili aku sekarang. Rndu sangat-sangat. Tadi pun masak nasi dengan ayam goreng je huhu.. Rasa rindu dengan masakan Mek Kepohla pulak. Dahla balik umah sunyi je rasa, yela takde orang yang sambut aku pulang dari kerja. Selalunya ada je Mek Kepoh kat pintu umah menantikan kepulangan aku dengan senyuman manis dan kadang-kadang masam senyuman Mek Kepoh hehe. Janji dia ada masa aku sampai kat umah ni.

Aku rasa sekaranglah tempoh yang paling seksa sangat bagi kami sekeluarga. Semoga kami berjaya harungi semua tu bersama dengan Mek Kepoh hehe. Esok aku kena pergi pulak kat Pontian nak habiskan lagi kerja-kerja kat sana walaupuan ada sedikit masalah yang datang InsyaAllah kami akan selesaikan bersama-sama. Apapun aku nak kuar dulu nak amik handphone aku yang rosak sebab repair tempohari.
"Tepuk Dada Tanya Minda"




~Terima Kasih Sebab Sudi Baca Coretan Kami~

No comments: