Blogger Templates
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




~~~~ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT DATANG~~~~SILA TINGGALKAN JEJAK UNTUK MEMUDAHKAN KAMI MELAWAT ANDA NANTI~~~~~~~TERIMA KASIH~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sunday, January 29, 2012

RINDUNYA PADA SUAMIKU...

Assalamualaikum...

Ya Allah rindu sungguh rase hati ini. Mengingatkan suami tersayang yang jauh di mata. Mane taknya dah tuntutan keja. Balik dari kampung dah kena pegi outstaion. Memang sekarang waktu yang amat sukar bagi kami berdua. Dengan aku yang dah kehilangan kerja memang keadaan sekarang amat sukar bagi kami berdua. Aku amat memerlukan suami tercinta disisi. Mr Cool amat memahami dan memberi semangat kepadaku dalam menghadapi waktu yang sukar ini. 

Aku amat berharap agar Allah permudahkan rezeki kami agar kami dapat membuat persiapan sebaik mungkin untuk menyambut kehadiran zuriat yang telah dikurniakan oleh Allah s.w.t.. Aku redha dengan dugaan yang diberikan sekarang kepada aku. Mungkin Allah nak memperingatkan aku agar sentiasa bersabar dan tabah menghadapi musibah. Aku percaya InsyaAllah ada hikmah dan nikmat yang lebih besar dan lebih baik yang Allah berikan atas apa yang telah berlaku. Rezeki anak dan kami berdua itu pasti hadir jua. 

Terima kasih suami tercinta Mohamed Faisal Khan a.k.a Mr Cool tetap berada disisi di saat jatuh bangunnya isterimu Nur Hazwani a.k.a Mrs Kepoh. Semoga kami berdua sabar,kuat & tabah menghadapi dugaan-Mu Ya Allah. Engkau Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. Amin Ya Rabbal Al-Amin.

~Terima Kasih Sebab Sudi Baca Coretan Kami~

No comments: