Blogger Templates
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




~~~~ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT DATANG~~~~SILA TINGGALKAN JEJAK UNTUK MEMUDAHKAN KAMI MELAWAT ANDA NANTI~~~~~~~TERIMA KASIH~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Thursday, March 15, 2012

Mission Complete



Salam..
Naik berpinar mata aku dok menghadap pc kat opis ni. Sambil kerja aku menjalankan misi aku (SINI) melawat followers aku. Bagi aku, followers ni lah yang memberi semangat buat aku untuk terus ringankan jari jemari aku menulis kat blog ni. Walaupun kadang-kadang apa yang aku tulis tu mengarut sesangat.
Alhamdulillah aku sempat melawat boleh dikatakan semua followers aku seramai 225(semasa entry ni di tulis). Walaupun ciput bilangan followers aku tapi YaAllah begitu banyak untuk melawat semua dalam satu hari huhu. Tapi berkat dengan kerja kat opis tak banyak jadi aku sambil menyelam aku minum air sekali untuk menjalankan misi aku ni hehe.

Berbagai ragam followers aku yang aku jumpa dari pelajar sekolah sehinggalah bidang profesional yang menulis semata-mata kerana minat dalam dunia blogger. Ada yang selalu update blog dan ada juga yang sampai setahun tak update blog. Aku tak salahkan mereka tapi aku juga sama macam mereka dulu. Mungkin mereka banyak komitment dengan benda lain yang penting dalam hidup mereka sampaikan jarang sangat update blog. Ada juga yang dah delete blog dan macam-macamla hehe.

Tapi paling banyak aku jumpa antara followers aku ni mereka gunakan word verification kat komen. Kalau boleh benda tu buangla sebab menyusahkan orang untuk komen kat blog korang. Kadang-kadang kita tak tahu ada antara blogger yang punyai masa yang terhad untuk komen jadi bila nak komen korang punya entry mesti dia akan rasa meyusahkan. Sebab tu kalau boleh tak payahla buh word verification tu. Itu just pandangan aku secara peribadi je.

Kesempatan ini juga aku nak ucapkan jutaan terima kasih kepada semua followers aku keran telah memberi semangat pada aku dalam senyap. Mungkin kalian tidak tahu bahawa tiap kalai bilangan follower meningkat aku resa diri aku ni di hargai hehe. (awat skema je ayat aku petang ni) Dan kepadafollowers aku yang aku belum singgah lagi kat blog korang sila info kat aku k. Senang aku nak jejak kalian hehe.. Apapun Kalian memang TERBAEEEEEK..

"Tepuk Dada Tanya Minda"


~Terima Kasih Sebab Sudi Baca Coretan Kami~

4 comments:

emarieys said...

ada masa kita bw, ada masa kita buat kerjakan...seronok dapat kenalan secara alam maya ni.

~Mr. Cool & Cik Kepoh~ said...

2la psal.. curi2 masa yang terluang haha

Prettywrite said...

waaahh..bw semua followers?pheww..tabik kat akak..yana ada gakla azam nak buat mcm tu tapi tak tercapai lg setakat ni..bestkan..nt dapat uv tinggi jer..huhu..setuju sgt dengan word verification tu..tak perlu jugak bg yana..

~Mr. Cool & Cik Kepoh~ said...

hehe kalo followers x rmai cm kitorg ni xpela nt kalo ramai ermmm makan hari la gamaknya nk bw semua members..
Sib baik blog ni aa dua penulis hehe