Blogger Templates
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




~~~~ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT DATANG~~~~SILA TINGGALKAN JEJAK UNTUK MEMUDAHKAN KAMI MELAWAT ANDA NANTI~~~~~~~TERIMA KASIH~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tuesday, March 13, 2012

TINGGAL KENANGAN...

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Mungkin korang semua dah tahu pasal berita nie kan sebab semalam Mr Cool ada posting pasal perginya seorang ahli terdekat keluarga kami. Tanggal 11 Mac 2012 pada pukul 7.15pagi perginya seorang insan yang amat dekat dengan aku serta keluargaku. Allahyarhamah Sariah atau lebih disenangi dengan panggilan "Mak Long" telah kembali ke Rahmahtullah. Aku terkejut dengan perkhabaran ini tetapi redha dengan pemergiannya. 

Banyak kenangan bersama arwah dari aku masih seorang bayi hingga aku dewasa ini. Aku amat suka pabila bertandang ke rumah arwah. Arwah seorang yang amat baik dan menyayangi anak-anak buahnya seperti anak sendiri. Riuh rendah suasana semasa berada dirumahnya masih jelas terbayang di minda fikiranku. Aku mendoakan agar arwah bersemadi dengan damai di sana dan ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman. InsyaAllah. Aku harap Pak Long dapat bersabar dengan pemergian Mak Long. Kami ada di sisi Pak Long. Al-Fatihah untuk arwah.



~Terima Kasih Sebab Sudi Baca Coretan Kami~

No comments: