Blogger Templates
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




~~~~ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT DATANG~~~~SILA TINGGALKAN JEJAK UNTUK MEMUDAHKAN KAMI MELAWAT ANDA NANTI~~~~~~~TERIMA KASIH~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Wednesday, March 14, 2012

My Followers We Coming





Pagi-pagi aku dah dilanda kesejukan yang teramat sangat. Ketebalan lemak tepu kat badan aku memang tidak dapat menahan kesejukan ini haha. Hari ni Mrs Kepoh ada appoinment dengan doktor kat Klinik Kesihatan Pasir Gudang dan macam biasala bila hujan Mrs Kepoh hantar aku kat tempat kerja. Dah macam PM dah rasa aku ni ha.

Pagi-pagi ni aku tak berapa sibuk jadi aku rasa nak jalan-jalan ke blog yang jadi followers aku selama ni. Maafla sebab tak sempat nak melawat korang semua sebab sibuk dengan kerja. Dan kepada yang aku tak sempat melawat tu nanti aku akan gagahkan jari jemari aku ni untuk pergi kat korang punya blog.
Aku ahu selama ini aku jarang melawat korang(sadisla pulak) jadi aku akan tebus kesalahan aku ni hehe. 

"Tepuk Dada Tanya Minda"


~Terima Kasih Sebab Sudi Baca Coretan Kami~

No comments: