Blogger Templates
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




~~~~ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT DATANG~~~~SILA TINGGALKAN JEJAK UNTUK MEMUDAHKAN KAMI MELAWAT ANDA NANTI~~~~~~~TERIMA KASIH~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Friday, March 9, 2012

Mangsa Keadaan Yang Seringkali Disalahertikan


Salam satu Malaysia..
Ada berita pasal aku keluar kat P.Senja  kat segmen penjelasan hehe
Aku ada nak buat pengumuman, Kalo korang semua perasan dan selalu ikut blog ni mesti korang ingat yang dulu blog ni dah 2 kali di hack oleh hacker yang bernama Pengembara Timur. Kalo lupa try korang tengok SINI Tapi dalam masa yang sama aku ada berhubung dengan seseorang dan katanya bukan Pengembara Timur(PT) yang hack sebab kata beliau PT dah lama bersara kerana masalah tertentu. Kemungkinan script PT telah digunakan oleh orang lain. 


Aku respek diorang semua sebab begitu teliti dalam melakukan kerja diorang. Bagi sesetengah orang hacker macam mereka adalah jahat tapi bagi aku mereka macam kita semua. Mereka tak sejahat yang kita sangka. Kalau korang pernah dengar DragonForce diorang just hack web yang hina tentang Islam dan sebagainya. Diorang bukan sewenangnya nak hack blog orang lain huhu..Korang leh baca tentang Dragon Force kat SINI. Memang kadang-kadang kita geram bila blog di hack tapi cuba kita fikirkan dengan fikiran yang positif. Kalo blog kita secure mesti hacker takleh hack blog kita dan jika hacker tu boleh hack tu bermakna blog kita tidak secure. 


~Pinjam Gmbar ni PS ye, jgn mrah tau~

Lepas kena hack aku msg mereka dan mintak balik blog aku ni dan mereka bagi je tanpa apa masalah dan alang-alang dah kena hack aku tanyalah mereka bagaimana nak bagi blog selamat. Tau apa kata mereka?? Dalam internet ni TIADA YANG BETUL_BETUL SELAMAT. 

Aku sekali lagi meminta maaf sebab mengatakan PT yang hack blog aku hehe. Kira aku nk bersihkan nama PT ni hehe. Aku cakap PT hack sebab msg yang ditinggalkan kat blog aku. Jadi aku cakapla PT hack hehe. Maaf ye PT. Tak tahu pulak aku yang ada orang lain guna script PT untuk hack blog org lain huhuhu.. Untungla pandai hack. Aku ni dihack selalu hahaha. Korang leh baca kat SINI bagaimana diorang hack menggunakan kaedah phising. Terima kasih pada Perantau Senja Official yang banyak membantu aku selama ini

"Tepuk Dada Tanya Minda"


~Terima Kasih Sebab Sudi Baca Coretan Kami~

No comments: