Blogger Templates
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




~~~~ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT DATANG~~~~SILA TINGGALKAN JEJAK UNTUK MEMUDAHKAN KAMI MELAWAT ANDA NANTI~~~~~~~TERIMA KASIH~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Wednesday, March 21, 2012

Credit To Blog Cik Nurfarah, Kakyong, Kak Mia, Cik Epal, Sihatimerah Jambu Dan Cik Tom

Salam.
Petang- petang camnilah masa yang paling aku suka nak update dan renovate blog aku maklumla baru belajar katakan lagipun time-time camni aku tak berapa sibuk sangat huhu. Aku sebenarnya suka sangat baca blog kengkawan aku. Selalunya blog yang aku suka follow tu aku memang ternantikan update daripada mereka semua hehe.. Cam budak-budah je walaupun dah tua .(Ces tunggang langgang je ayat aku ni ha)
Sebenarnya aku suka testing tutorial yang mereka buat kat blog aku ni ha. Ada yang jadi dan ada plak yang langsung tak jadi. 

Sekalung terima kasih aku ucapkan kat Blog Cik Nurfarah, Kak Yong , Kak Mia, Cik Epal, Blog SihatiMerahJambu dan juga Cik Tom yang selama ni aku banyak belajar dari blog korang semua. Ada tutorial dari blog korang aku masukkan kat blog aku ni hehe. Ada yang aku tinggalkan jejak dan ada pulak yang aku tak sempat tinggalkan jejak maklumla sibuk sangat huhu.
Terima kasih atas ilmu yang korang semua kongsi tu.

Sebab itula aku buat entry ni khas untuk korang semua yang selama ini tutorial korang aku jadikan rujukan kat blog ni. Dan pada sesapa yang nak belajar tentang penulisan serta mencari tutorial yang terbaik untuk blog korang jadi korang tahu apa maksud aku ni kan hehe. Carilah blog mereka tu hehe.. Dan jangan lupa bagi credit pada mereka bila korang dah berjaya buat tutorial tu. Jangan jadi macam aku ni ha. Selalu je lupa bagi credit huhu.


"Tepuk Dada Tanya Minda"



~Terima Kasih Sebab Sudi Baca Coretan Kami~

5 comments:

Mia Liana said...

wahhh touching nya..... terima kasih ya.

blog ni dah semakin cantik dan smart. terbaekkkk!

~Mr. Cool & Cik Kepoh~ said...

Slalu baca tp jarang komen tu yang wat entry ni hehe.. Samala blog kak mia pun simple tp cantikk ske sangat

Nurfarah said...

Thank dear :)

~Mr. Cool & Cik Kepoh~ said...

its ok.. pttnya sy yg kena ucapkan thank u hehe

Unknown said...

owh.. terima kasih...

kita pun sama2 belajar.. mana yg tahu kita kongsi.. yg kita tak tahu, cari2 dgn kawan2 blogger yg tahu...

wah.. comel dah blog ni... besor bunga backgrounf nya... warna font utk n3 tu mungkin sesuai guna warna lebih terang/gelap.. sbbnya terganngu dgn warna background...