Blogger Templates
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




~~~~ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT DATANG~~~~SILA TINGGALKAN JEJAK UNTUK MEMUDAHKAN KAMI MELAWAT ANDA NANTI~~~~~~~TERIMA KASIH~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Monday, March 26, 2012

Nuffnang Tidak Merajuk Lagi


Alhamdulillah segalanya indah hari ini. Mrs Kepoh dah dapat kerja yang selama ini dia nak dan Madam Nuffnang pulak dah tak merajuk lagi dengan Kami lagi. kalau ikutkan dah lama Nuffnang merajuk dengan kami. Langsung takde peningkatan tetiba je pagi ni dah ada peningkatan. Terima Kasih Nuffnang hehe. 



Aku pun tak tahu kenapa nuffnang merajuk dengan aku. Sejak tahun lepas lagi langsung takde income dari nuffnang mungkin sebab aku pernah 'lukakan" hati nuffnang huhu. Sorry ye darling hehe. Apapun  semoga dengan sinar baru ni aku takkan melukakan lagi hati nuffnang. baru je semalam dok sembang dengan Nurfarah tentang benda ni tup tup terus ada income hehe. Ni bukan entry mengampu tapi aku syukur sangat sebab dah ada perubahan. Bayangkan dah berapa bulan asyik statik je earning. Sampaikan kadang-kadang dah nak putus asa tapi memandangkan aku rasa pilihan aku tak silap jadi aku setia lagi. Akhirnya  Alhamdulillah.


"Tepuk Dada Tanya Minda"



~Terima Kasih Sebab Sudi Baca Coretan Kami~

3 comments:

♥Cik Nurfarah♥ said...

wahh tahniah, mesti banyak nih..nuffnang sy y masih merajuk hehehe

~Mr. Cool & Cik Kepoh~ said...

hehe adala sikit jew huhu.. kena sabar tau sbb sy punya lma gle merajuk hehe..

Mia Liana said...

tu la.... kak mia pun masih guna nuffnang sampai sekarang, walaupun ramai yang suruh tukar kepada advertiser lain.....