Blogger Templates
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




~~~~ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT DATANG~~~~SILA TINGGALKAN JEJAK UNTUK MEMUDAHKAN KAMI MELAWAT ANDA NANTI~~~~~~~TERIMA KASIH~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Thursday, March 1, 2012

Roti



Isteri: Belila roti kat kereta tu senang sikit.
Suami : Takpela, saya pergi beli kat kedai je lagipun hujan tak lebat ni
(Realiti: Sebenarnya nak belikan air badan sekali utk isteri sebab lupa nak beli hari tu)

Isteri: Saya nak roti yang kosong bukan yang tu. Nak cicah sup.
Suami:????
( Realiti: Rasa bersalah sebab salah beli)

Isteri: Tak ingat ke kat saya yang tengah sakit ni. Tinggal saya sorang2 kat umah.
Suami:?????
(Realiti: Sebab tu la saya pergi workshop  nak amik kerja saya yang tak siap nk buat kat umah, saya tau awak sakit sebab tu saya tak amik OT)

Isteri: Makanla lagi sup tu, amik lauk sekali.
Suami: Takpela
(Realiti: Memang nak sangat tapi td isteri cakap nak cicah ngan sup, takut sup n lauk abis pulak kalo makan)

Isteri: Jomla masuk tido
Suami: Masukla dulu
(Realiti: Saje sebab nak update blog hehe)

"Tepuk Dada Tanya Minda"





~Terima Kasih Sebab Sudi Baca Coretan Kami~

No comments: