Blogger Templates
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




~~~~ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT DATANG~~~~SILA TINGGALKAN JEJAK UNTUK MEMUDAHKAN KAMI MELAWAT ANDA NANTI~~~~~~~TERIMA KASIH~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Friday, March 23, 2012

Alahai...kucing


 
" Macam nie la dua ekor nie tido"

Alahai kucing...Huhu penat dibuatnya aku oleh dua ekor kucing nie. Pak Tam and Pak Ning. Pagi-pagi dah mengiau mintak makanan xpun nak membuang. Tapi selalunya dua-dua ekor nie belum sempat nak kuarkan suh memuang dah melepas dalam sangkar. Alahai korang dua ekor nie. Kena buangkan najisnya plak tuh. Fuhh!! baunya kadang-kadang menyengat hidung. Tapi kena buangkan jugak la kalau x bau semerbak itu akan berterbangan di udara sampai ke dalam rumah. 

Kuat jugak dua ekor nie makan. Main lompat sana sini sampai tembok rumah yang tinggi pun boleh lepas dan bila pintu rumah dibuka dengan sepantas kilat memanjat semula ke rumah tuk makan. Pandai ye korang dua ekor nie. Kalau dah dilepas dari sangkar terus je melulu nak masuk dalam rumah. Amboi kan main lagi ye. Maaf la ya "Pak Tam & Pak Ning". Kalau x mandi dan badan bersih dari segala kotoran sedia ada, tidak sama sekali dibenarkan masuk. Bukan ape nanti sampai ke bilik khas tuk solat diperginya. Maklumla berdekatan dengan dapur. So, nak masuk dalam mandi dulu yeee. Yang selalu jadi Mastermindnya dan kaki buli ialah "Pak Ning". mentang-mentang la awak tue besar sikit jah dari "Pak Tam" awak nak buli dia ea. 


"Pak Tam - Mangsa Buli"                  "Pak Ning -Kaki Buli"

 

~Terima Kasih Sebab Sudi Baca Coretan Kami~

2 comments:

Jimmy said...

perlihara harimau lagi pening hehehe

~Mr. Cool & Cik Kepoh~ said...

haha watpe bela rimau.?? mati nak beli daging haha