Blogger Templates
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




~~~~ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT DATANG~~~~SILA TINGGALKAN JEJAK UNTUK MEMUDAHKAN KAMI MELAWAT ANDA NANTI~~~~~~~TERIMA KASIH~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Thursday, February 2, 2012

Sejadah Bercahaya


Salam semua..
Bertemu kembali dengan Mr Cool. Dah lama sangat aku tak update blog sebab sibuk dengan kerja. Sekarang pun aku curi-curi masa nak update blog ni huhu.
Aku ada baca satu artical dalam web tadi jadi aku nak kongsi dengan korang semua. Satu sejadah akan bercahaya jika menghadap kiblat. Kan bagus kalau kita memiliki sejadah jadi senanglah untuk kita menunaikan kewajipan kita nanti. 

Tak perlu tanya orang lagi, tak perlu beli compas. Aku kalau beli kompas pun bukannya aku reti nak baca hehe. Aku rasa ramai lagi orang yang tak pandai baca kompass hehe.

Sebuah Syarikat iaitu Soner Ozenc telah mencipta sejadah moden yang canggih.Sejadah ini boleh mengeluarkan cahaya dan cahaya itu. akan semakin terang dan bersinar bila dipusing ke arah kiblat.Apabila dipusing ke arah berlawanan,cahaya akan makin malap dan pudar. MasyaAllah kan bagus kalau kat tempat kita ni ada di jual sejadah macam tu.






Credit to x lupa



~Terima Kasih Sebab Sudi Baca Coretan Kami~

No comments: