Blogger Templates
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




~~~~ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT DATANG~~~~SILA TINGGALKAN JEJAK UNTUK MEMUDAHKAN KAMI MELAWAT ANDA NANTI~~~~~~~TERIMA KASIH~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Friday, February 10, 2012

Ajek Hassan Artis Popular


Salam semua..Ajek Hassan? Siapa tu? Entah aku tak kenalla sape dia tu huhu. Itu dulu tapi sekarang.. OOO budak tu aku kenalla yang suara best gile tu.. Mesti tak ramai yang tau sape mamat tu.. Tapi aku selalu je dengar lagu-lagu dia dalam Youtube. Kebanyakkan daripada kita semua kenal Ana Rafali, Najwa Latiff dan tak ramai yang kenal sape itu Ajek Hassan.

Ajek Hassan ni selalu wat cover lagu mat salleh dan lagu malaysia secara acoustic. Memang sempoila suara mamat dari terengganu tu.. Lagu ombak rindu versi Ajek lagi sempoi dari penyanyi asal sama juga dengan lagu Cinta kristal lagi best versi mamat ni hehe.Just pendapat aku je. lain orang lain pendapat.

Layan..
;
;
;
;

~Cinta Kristal~

~Ombak Rindu~

Ni semua lagu peberet aku versi Ajek Hassan dan banyak lagi lagu yang best dan korang boleh cari kat Youtube..



~Terima Kasih Sebab Sudi Baca Coretan Kami~

No comments: