Blogger Templates
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




~~~~ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT DATANG~~~~SILA TINGGALKAN JEJAK UNTUK MEMUDAHKAN KAMI MELAWAT ANDA NANTI~~~~~~~TERIMA KASIH~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Saturday, February 11, 2012

BAKAT YOUTUBE...

Assalamalaikum dan Salam Sejahtera Semua...

Kali ini aku nak cite pasal bakat di youtube yang dah merebak macam cendawan tumbuh. Pada waktu semakin banyak artis yang telah lahir dari medan youtube nie. Mereka nie semua telah cuba mengetengahkan bakat mereka melalui youtube kerana dari medan ini dapatlah mereka mempersemahkan idea-idea mereka yang baru serta ingin mengetahui bagaimana penerimaan orang ramai dengan bakat mereka.

Tak kira la dari luar negara atau dalam negara kita ini sendiri. Contoh seperti Justin Bieber yang semakin terkenal melalui lagu "Baby",Ana Rafali "Tolong Ingatkan Aku" dan ramai lagi. Cume aku rase kalau boleh mereka yang cuba mengetengahkan bakat melalui youtube tue dapat digunakan sebaik mungkin agar dapat mereka memajukan diri masing-masing.


~Terima Kasih Sebab Sudi Baca Coretan Kami~

2 comments:

Mia Liana said...

dah banyak sangat dah kat youtube... ada yang suara sedap dan ada juga suara yang tak sedap... layannnssss

NAL said...

memang byk sgt..semua mcm nk jd atis mi segera..bakat & idea sgt2 penting..ade juga yg nyanyiannya sgt teruk tp NAL tetap hormat sebab dia berani menonjolkan diri.