Blogger Templates
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




~~~~ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT DATANG~~~~SILA TINGGALKAN JEJAK UNTUK MEMUDAHKAN KAMI MELAWAT ANDA NANTI~~~~~~~TERIMA KASIH~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Saturday, February 25, 2012

No Title


Badan penat takyah cakapla beb, dah seminggu pola hidup aku berterabur sangat. Sibuk ngann keje sampaikan takde masa nak makan sesama dengan wife. Kesian, tapi apakan daya nafkah terpaksa aku cari untuk menyara hidup aku sekeluarga. Aku sedar aku ni bukan anak orang berada tapi kurangnya aku tahu cari rezeki halal.

Alhamdulillah  semoga nanti kehidupan aku diberkatai olehNya. Semalam tengah stanby nak balik datang pulak klien kat tempat aku kerja. Dahla klient Jepun ermm apa lagi macam tikus dengan besi la gamaknya. Tapi nasib baikla aku bleh sikit2 cakap nippon jadi takla kekok sangat hehe.. Smpai terkejut bos aku mungkin dia tak sangka aku buleh cakap Jepun kot huhu. Ada pekdahnya kalo belajar bahasa ketiga ni. Kadang-kadang boleh menyelamatkan kita dalam situasi yang kritikal. huhu 
Ganbate kudasai..


~Terima Kasih Sebab Sudi Baca Coretan Kami~

No comments: