Blogger Templates
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




~~~~ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT DATANG~~~~SILA TINGGALKAN JEJAK UNTUK MEMUDAHKAN KAMI MELAWAT ANDA NANTI~~~~~~~TERIMA KASIH~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Wednesday, February 22, 2012

SALAH AKU KE?!

Assalamualaikum pembuka bicara...

Hatiku sedih mengenangkan apa yang berlaku pada tika ini. Pabila ingin dikongsikan berita gembira dikatakan mementingkan diri,tidak memikirkan perasaan orang lain. habis pada siapa harus ku kongsikan berita gembira itu? Adakah salah bagi diriku untuk mengandung? Adakah patut aku menolak rezeki yang amat bernilai Allah berikan kepadaku?Aku mohon maaf sekiranya tertalu sensitif tetapi tdak kuduga itu yang aku dapat. Namun,tidak sesekali aku menolak rezeki pemberian-Mu Ya Allah. Biarpun Engkau berikan aku dugaan dalam keadaan sekarang tetapi aku bersyukur kerana Engkau telah memberikan aku seuah permata yang tak ternilai harganya agi diriku dan suamiku. Biarlah segala duka itu berlalu pergi dari kami dan hadirkanlah sinar kebahagiaan untuk kami Ya Allah. Tidak sesekali aku menyerah kalah Ya Allah. Engkau permudahkankan bagi kami. Itu yang ku mohonkan dari-Mu Ya Allah Ya Tuhanku.




~Terima Kasih Sebab Sudi Baca Coretan Kami~

No comments: