Blogger Templates
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




~~~~ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT DATANG~~~~SILA TINGGALKAN JEJAK UNTUK MEMUDAHKAN KAMI MELAWAT ANDA NANTI~~~~~~~TERIMA KASIH~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Monday, April 2, 2012

Tutti Frutti Berhantu


~Situasi Dalam Kereta~
"Abi, ayg dahaga ni"
"Ok jap g kita makan tutti frutti"
"Abi kita kongsi la eh?"
(suasana sunyi sepi)

~Situasi Semasa Dalam Tutti Frutti Seri Alam~
"Kita tak payah kongsi la syg eh,? Abi tak cukup kalo kongsi berdua"
"Ok"

Itula yang berlaku bila aku dengan Mrs kepoh makan tutti frutti semalam. Memang berhantu kalau makan benda tu sedap sangat-sangat sampai menjilat jari.. Mana cukup kalau satu cup tu untuk diisi dalam perut aku yang gebu ni ha..jangan harapla nak kongsi makan..mana cukup kalau kongsi.. Tangki lori tak sama dengan tangki kancil...Tangki lori surface serta kedalaman dan kecondongan pada 35 darjah memang memerlukan muatan yang secukupnya.

 ~Mrs Kepoh punya~


~ Aku kalo bab menghias aku memang fail~

Tengah best je makan semalam tetiba " Syg, jom balik, sakit bontot ni" haha... Itulah penyakit aku masa sekarang..

Moral Of Story: Tutti Frutti memang berhantu haha



"Tepuk Dada Tanya Minda"




~Terima Kasih Sebab Sudi Baca Coretan Kami~

1 comment:

Mia Liana said...

alamak sedapnya... nak mintak skit...