Blogger Templates
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




~~~~ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT DATANG~~~~SILA TINGGALKAN JEJAK UNTUK MEMUDAHKAN KAMI MELAWAT ANDA NANTI~~~~~~~TERIMA KASIH~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tuesday, April 10, 2012

Gara-gara Masukkan Cili Dalam "Anu"

KLANG: Seorang wanita bukan saja mendera anak teman lelakinya berusia 13 tahun dengan memukulnya dengan getah paip dan memberinya makan nasi berlaukkan garam, malah menyumbat batang mop dan cili padi ke dalam kemaluannya kerana enggan melakukan kerja rumah.

Lebih teruk lagi, wanita itu menyimbah mangsa dengan air panas sehingga menyebabkannya melecur kerana mengesyaki kanak-kanak itu berbohong.Perbuatan kejamnya mendapat balasan apabila Mahkamah Sesyen di sini, semalam menjatuhkan hukuman penjara lapan tahun selepas mengaku salah atas lima pertuduhan termasuk mencederakan dan memasukkan objek ke dalam kemaluan mangsa.

Hakim Siti Noraida Sulaiman menjatuhkan hukuman itu terhadap Shalina Sundiri Abdullah, 42, dan memerintahkan ia berjalan mulai tarikh tangkap tertuduh iaitu pada 7 Mei 2011.

Manakala, bapa kanak-kanak itu yang juga pemandu lori berusia 40 tahun dipenjara empat tahun selepas mengaku salah menganiaya anaknya dengan cara memukul mangsa dengan menggunakan kayu di pangsapuri sama.Mengikut pertuduhan, Shalina didakwa memasukkan cili padi dan batang mop ke dalam kemaluan mangsa di sebuah pangsapuri di sini, pada Mac 2011.


~Bodoh punya orang.. sanggup buat macam tu kat budak,, kalau kena kat diri sendiri baru tahu,, Bagi aku bagi duk lagi lama dok dalam jail tu,,baru ko rasa macammana,, Aku rasa dia tak tahu masakla sebab kalo orang yang tahu masak dia tak buh cili dalam anu tapi di buhkan cili dalam masakan.. betul tak? apa kata korang???~

"Tepuk Dada Tanya Minda,  Jom UNDI KAK MIA"
Vote Me Everyday

23 April - 13 May 2012




~Terima Kasih Sebab Sudi Baca Coretan Kami~

3 comments:

kaizen said...

ape la dose budak tuh

shark said...

errrrr..
xtauler apa jd..

Azura Mendezz said...

Nauzubillahiminzaliq!Mmg xde hati perutlaaa..
mungkin kerana bukan dia yg melahirkn jd rs belas tu xwujud..
urmmm..stil bukan main reason utk mendera kan?? =(