Blogger Templates
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




~~~~ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT DATANG~~~~SILA TINGGALKAN JEJAK UNTUK MEMUDAHKAN KAMI MELAWAT ANDA NANTI~~~~~~~TERIMA KASIH~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sunday, April 15, 2012

DiGi WWWOW Awards 2012 Nuffnang Blogger Of The Year | Kempen Mialiana.com - Peserta Kempen


"DiGi WWWOW Awards 2012 Nuffnang Blogger Of The Year | Kempen Mialiana.com - Peserta Kempen"
Yesss inilah yang aku tunggukan selama ini, mesti korang semua pelik sebab tengok blog aku ni berbeza sedikit daripada selalu. Sebenarnya aku merupakan peserta kempen bagi peserta Mialiana.com untuk "DiGi WWWOW Awards 2012 Nuffnang Blogger Of The Year". Mialiana.com aku bahasakan sebagai kak mia dan beliau selalu bagi dorongan untuk aku berbloging jadi aku respek sesangat dengan kak Mialiana.com jadi tak salah untuk aku menjadi salah seorang peserta kempen kak Mialiana.com untuk meraih undi korang semua. Aku harap korang semua dapat tolong aku dan kak Mialiana.com dalam kempen ini. Sambil-sambil nak update blog tu apa salahnya kalau korang semua klik banner Mialiana.com









Ok sekarang aku bagitahu cara untuk mengundi Mialiana.com

1- Korang klik promo badge di side bar blog anda untuk vote Mialiana.com
2-Korang buleh juga klik promo badge kat bawah setiap entry kat blog ni

~Kalau tak berapa paham korang boleh tengok kat gambar ni~


Akan ada promo badge untuk VOTE MIALIANA EVERYDAY di setiap entry dalam blog ini sepanjang tempoh kempen "DiGi WWWOW Awards 2012 Nuffnang Blogger Of The Year".

Korang juga boleh share kempen ni kat laman sosial yang korang ada
~Klik Kat dalam kotak merah tu~


Aku hope sesangat korang dapat vote kak Mialiana.com dalam kempen "DiGi WWWOW Awards 2012 Nuffnang Blogger Of The Year". Satu Hari Satu Undi Untuk Mialiana.com. Sekalung ucapan terima kasih pada korang yang dapat bantu aku bagi pihak Kak Mialiana.com. Hanya Allah yang dapat balas budi korang.

Kempen Mialiana.com ini ditaja oleh :

"Tepuk Dada Tanya Minda,  Jom UNDI KAK MIA"







Vote Me Everyday
23 April - 13 May 2012






~Terima Kasih Sebab Sudi Baca Coretan Kami~

4 comments:

y i e n said...

gudlak :)

Emma said...

Yuhuuuuuu Emma singgah sini dari blog mak dara =)

Girang Daniel Batisah said...

dr blOg Mak Dara :D

Nadia said...

yeah vote mia liana..:)

yeah come from Bicara Mak Dara : Ini Link Saya.. Sila Promote!

Tengok anak nad jom..:)

http://www.nornadiah.com/2012/04/joeybaby-sugar-glider-kelihatan-30.html