Blogger Templates
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




~~~~ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT DATANG~~~~SILA TINGGALKAN JEJAK UNTUK MEMUDAHKAN KAMI MELAWAT ANDA NANTI~~~~~~~TERIMA KASIH~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tuesday, April 3, 2012

KARIPAP...OOO...KARIPAP


"Hajat di hati"

Hahaha...Hajat hati mahu buat karipap hari sabtu hari tue. Dengan semangat yang berkobar-kobar aku pun mula menjalankan misi membuat karipap. Pertama kali nak buat sendiri. Samil duk depan lappy melihat resepi aku pun membancuh la adunan mengikut apa yang ditulis dekat resepi tue. 

Bancuh punya bancuh, uli punya uli tapi last-last x jadi jugak. Adunan aku lembik. Aduyai camne nie. Tepung dah tamah berkali-kali tapi x jadi juga. Mengenangkan hari dah petang aku pun buat jela macam popia. Tapi sikit ja yang bakinya tue Mr Cool wat roti canai. Aku x nak putus asa. Nanti nak buat lagi sebab terasa nak makan karipap dari hasil air tangan sendiri. Yeahh!!

"Usaha Tangga Kejayaan"


~Terima Kasih Sebab Sudi Baca Coretan Kami~

1 comment:

Sufi MS said...

beli je la yang, akak pon brp kali buat kdg jadi kdg x mjadi, beli yg frozen, nk mkn goreng yo,,sonang, jimat mase :)