Blogger Templates
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




~~~~ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT DATANG~~~~SILA TINGGALKAN JEJAK UNTUK MEMUDAHKAN KAMI MELAWAT ANDA NANTI~~~~~~~TERIMA KASIH~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Friday, April 13, 2012

Siapa Pernah Makan Koshary?


Koshary? First time aku dengar bila Mrs Kepoh bagi tahu sedap makan koshary....Tak pernah aku dengar nama makanan tu hehe. Walaupun aku ni macam Dewan Bandaraya...semua aku hentam untuk mengisi perut aku yang gebu ni... aku langsung tak pernah tengok koshary...makan lagi la tak pernah...Selidik punya selidik..baru aku tahu camna rupa koshary...
;
;
;
;
Tadaaaaa

~Inilah rupa koshary~

Kalau korang nak tahu Koshary @kushari@kosheri@ ialah hidangan vegetarian yang sangat popular di Mesir. Ia adalah satu makanan yang murah yang dihidangkan di restoran dan gerai-gerai tepi jalan di seluruh negara tersebut. Kalau kat sini kita boleh makan makanan tu kat Restoran Makanan Mesir ataupun Timur Tengah. Kushary adalah campuran beras, kacang kuda, lentil dan makaroni yang dimakan bersama sos tomato, sos bawang putih dan bawang goreng..Aku pun heran kat manala Mrs Kepoh boleh tahu pasal masakan ni huhu.. Terpaksala aku buat untuk dia nanti..InsyaAllah.


"Tepuk Dada Tanya Minda,  Jom UNDI KAK MIA"

Vote Me Everyday
23 April - 13 May 2012






~Terima Kasih Sebab Sudi Baca Coretan Kami~

No comments: