Blogger Templates
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




~~~~ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT DATANG~~~~SILA TINGGALKAN JEJAK UNTUK MEMUDAHKAN KAMI MELAWAT ANDA NANTI~~~~~~~TERIMA KASIH~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Wednesday, April 25, 2012

JALAN JALAN...

Minggu lepas aku rasakan minggu yang paling sibuk buat aku dan Mr Cool. Mane taknya dari hari ahad 15hb sampai hari ahad 22hb kami asyik x lekat dekat rumah. Berjalan aja kerjanya. Dengan menguruskan hal-hal budak-budak praktikal daripada Indonesia yang baru datang melaporkan diri. Dah diamanahkan oleh pak cik aku untuk membantunya bagi kawasan selatan. Jadi kenalah pegang amanat dengan sebaiknya.


Selepas tue bershopping pulak dua hari berturut-turut. Huhu mesti korang fikir " makaih mesti aku bershopping kan?" Sebenarnya dah lame aku x pergi bershopping dan kebetulan perut aku nie dah semakin membesar so terpaksa bershopping baju dan seluar. X kan nak pakai baju yang sedia ada tetapi dah x selesa dipakai. Kesian baby nanti.


Hari khamis pulak parents aku datang sebab bawa saudara kembar aku lapor diri dekat JKN Negeri Johor. So apalagi aku dan Mr. Cool pun bawalah dieorang pusing-pusing dekat johor tapi yang pasti tempat makanlah yang kami tuju.

Rase macam x nak pulak bagi parents aku balik mase hari ahad 22hb tue sebab terasa rindu. Bila dieorang gerak jer balik aku terus rase rindu. Huhu tapi nak wat camne sebab kembar aku kena keja hari isnin. Nak x nak kena la balik juga.

Alang-alang uk bercoloteh nie, nak ajak korang semua vote kak mia untuk "WWoWW Digi Awards". Jom kita undi kak mia.

"Tepuk Dada Tanya Minda,  Jom UNDI KAK MIA"



Vote Me Everyday 23 April - 13 May 2012


~Terima Kasih Sebab Sudi Baca Coretan Kami~

No comments: