Blogger Templates
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




~~~~ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT DATANG~~~~SILA TINGGALKAN JEJAK UNTUK MEMUDAHKAN KAMI MELAWAT ANDA NANTI~~~~~~~TERIMA KASIH~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Friday, December 30, 2011

JUMAAT



Salam Jumaat yang indah buat semua. Semoga dengan kedatangan penghulu segala hari ini membawa barakah pada anda semua. Hari ini merupakan jumaat yang terakhir untuk tahun 2011 dan kita akan menemui tahun baru 2012 nanti dalam masa 2 hari lagi..

Azam???? entahlah aku sebenarnya takder azam pun hehe.. Jujur aku bagitahu aku tak pernah ada azam macam sesetengah orang. Bagi aku cukuplah kalau tahun akan datang lagi lebih baik untuk tahun sebelumnya. Tapi tahun ini, aku nak aku ada azam ekekek.. Azam aku tahun ini adalah aku mahu ada azam hehe. Pelik kan ayat aku hehe.. Kan sebelumnya aku takder azam sebab itulah aku mahu ada azam hahaha. Terbelit lidah aku nak sebut ayat aku. Maklumlah aku ni bukannya sasterawan ataupun novelis huhu..

Tahun baru ni aku nak azam gila-gila punya, memang azam nafsu naga merah azam aku tahun pertama ada azam ni haha:

  • Menjadi suami yang baik dan HENSEM
  • Menjadi seorang yang taat pada ajaran ISLAM
  • Kenaikan GAJI tahap dewa punya

Haaa itulah azam aku untuk tahun ni semoga semua zam tu aku dapat capai. InsyaAllah.




~Terima Kasih Sebab Sudi Baca Coretan Kami~

No comments: