Blogger Templates
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




~~~~ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT DATANG~~~~SILA TINGGALKAN JEJAK UNTUK MEMUDAHKAN KAMI MELAWAT ANDA NANTI~~~~~~~TERIMA KASIH~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Wednesday, December 28, 2011

Hidup Tak Semestinya Indah

'Pejal ko sibuk ker tak hari ni?' antara soalan yang paling aku benci dan menyampah setiap akhir tahun. Kalau nak tau apa jawapan yang aku bagi, ni ha jawapanya seperti yang tertera kat bawah(chewaah):


Tengok!!! Mana aku sibuk haha :) 


 TAk Sibuk pun aku sekarang :)


Agak-agak nak letak tangan kat mana?

Ha kan aku dh cakap aku mana sibuk huhu :( ni semua aku kena settle sblm 5 hb ni sebab 9hb nt dah ada audit. Lepas audit enjoyyy.. Kalu pekerja produktif macam aku tak naik gaji lagi tak tahu la aku macamana huhu. Apapun yang penting kena jujur dengan kerja yang kita lakukan. Aku senang dengan kerja aku sekarang. 


~Terima Kasih Sebab Sudi Baca Coretan Kami~

2 comments:

Unknown said...

wow wee...sibuk sungguh ni...

~Mr. Cool & Cik Kepoh~ said...

hahah tau xpe... biasala akhir tahun