Blogger Templates
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




~~~~ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT DATANG~~~~SILA TINGGALKAN JEJAK UNTUK MEMUDAHKAN KAMI MELAWAT ANDA NANTI~~~~~~~TERIMA KASIH~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Friday, December 23, 2011

~REKAAN PROTON YANG PELIK~

Salam semua. Korang semua mesti inginkan kereta keluaran Malaysia yang gempak lagi sempoi yang boleh lawan kereta keluaran Japan dan Europe. Pape pn Mr Cool tak pasti tentang apa yang Mr Cool baca pagi tadi sebelum buka email hehe.  Kalau adala kereta macam ni mesti best sangat-sangat. Kat bawah nilah bukti kereta tersebut berada di jalan iaitu di Shah Alam.



Lagi Gambar -------------->


Ada Lagi





Menurut dari pandangan sesetengah pihak mereka mengatakan bahawa kereta itu sebenarnya adalah rekaan daripada pelajar politeknik dan university di negara ini yang di anjurkan oleh Proton.  Dan pihak Proton akan memilih design yang menarik untuk digunakan. Manakala mengikut lain maklumat, mereka mengatakan bahawa kereta tersebut adalah R&D ataupun penyelidikan daripada pihak Proton untuk dicuba di pasaran ini namun oleh kerana tidak mendapat kelulusan daripada pihak tertentu maka kenderaan tersebut tidak dapat dipasarkan. Namun semua itu tidak dapat dipastikan kesahihan  maklumat tersebut. Kalaulah dapt sebuah kereta macam tu, peh mesti gempak gile kan hehe..

Creadit to:OHTIDAK

~Terima Kasih Sebab Sudi Baca Coretan Kami~

3 comments:

sarahanis said...

kalo tgk pd pic tu mcm sporty btul

~Mr. Cool & Cik Kepoh~ said...

tu la.. kalo dpt sebiji kan best leh wat round2 hehe

Nora Karim said...

pergh... mmg cool...!!