Blogger Templates
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




~~~~ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT DATANG~~~~SILA TINGGALKAN JEJAK UNTUK MEMUDAHKAN KAMI MELAWAT ANDA NANTI~~~~~~~TERIMA KASIH~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tuesday, December 6, 2011

~FOLLOWER PERLU RAMAI ATAU TIDAK~

Salam.. kembali lagi Mr Cool dari kesibukkan kerja ditambah dengan kesibukkan Honeymoon dengan Miss Kepoh hehe.. dalam mood bulan madu lagi ni ha.. Anyway Mr Cool tak sempat lagi nak upload gambar semasa majlis perkahwinan tempohari sebab terlalu sibuk dan kat umah plak xde internet.. InsyaAllah nanti esok semuanya akan berjalan lancar. 


Sebut pasal follower bagi sesebuah blog kebanyakkan dari kita semua lagi gembira kalau ramai orang akan follow blog kita tapi sedarkah kita apa pengisian blog kita untuk manfaat bersama?.. lagi ramai pengikut lagi suka tapi pengisian blog kita macam hampeh langsung takder informasi untuk kebaikan bersama. Mungkin korang tidak suka dengan penulisan Mr Cool kali ini. Tapi inilah hakikatnya yang perlu kita terima. Follower sampai beribu tapi update sebulan sekali blog haha lucu kan. Sebab tu la Mr Cool lagi suka buat Blog yang pasal apa yang Mr Cool buat dan Mr Cool akan jadi follower jika satu blog tu menarik bagi pandangan Mr Cool. Paling menyampah bila ada yang cakap " Nanti lepas i follow blog u, u plak kena follow blog i" 
Apa seyh tu semua.. siap paksa-paksa pulak, lepas follow terus buat tak tau je kat blog tu hehe.. Mr Cool suka baca blog yang Mr Cool follow sebab korang semua sporting dan main tulis je kat blog tu haha. Mr Cool berterima kasih pada Cik Tom yang banyak tolong Mr Cool dalam berblogging hehe, lagi satu Mr Cool suka baca blog member baik Mr Cool iaitu Oja Alia, bukan apa, si oja ni suka update blog dia tu yang Mr Cool suka baca tu. 



Pada pandangan Mr Cool pengisian sesebuah blog tu penting untuk menarik minat orang lain membaca blog kita. Walaubagaimanapun Mr Cool taidak menolak hakikat bahawa kita tak perlukan follower. Memang dalam berbloging ni kita memerlukan ramai follower supaya ramai yang dapat membaca karya kita, tanpa follower siapalah kita TETAPI semua itu mestilah seimbang antara follower dan juga pengisian sesebuah blog. Adil bagi follower dan adil bagi pemilik blog. Jangan asyik blogwalking tapi kualiti blog kita sendiri terabai.. Fikir-fikirkanlah..


Adioss




~Terima Kasih Sebab Sudi Baca Coretan Kami~

2 comments:

Anonymous said...

ngehngeh!!ske baca blog aku ea..blog aku hanye picisan jek..takde makne sgt pun..just untuk ske2..untuk merepek meraban..kongsi kgembiraan bsame yg mmbace..tu sje..nak bg informasi kite takla sehebat mne..pasal follower tu aku pun tak endahkan sgt...=)sbb aku bukan tgk pun follower aku ramai ke tak..tak penting sgt.yg penting pengisian + ade tak yg dtg mmbace..=)

~Mr. Cool & Cik Kepoh~ said...

haha semua tu hanya sekadar kata-kata dari ku yang serba kekurangan dan suara hati dari seorang insan yang melakukan anjakan paradigma.. haha