Blogger Templates
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




~~~~ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT DATANG~~~~SILA TINGGALKAN JEJAK UNTUK MEMUDAHKAN KAMI MELAWAT ANDA NANTI~~~~~~~TERIMA KASIH~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sunday, December 18, 2011

~AWEKKU SEBUAH KERETA~

Salam, Mesti semua pelik dengan entry Mr Cool hari ni, tapi dalam kehidupan kita seharian itu semua tidak mustahil lagi-lagi kalau benda ni berlaku di luar negara. Edward Smith seorang warga Amerika mengaku bercinta dengan kereta Volkswagen Beetle berwarna putih dan di beri nama manja iaitu 'Vanilla' Mr Cool tak tahu macamana nak bayangkan kenapalah 'cerdik' sangat dia sampai sanggup bercinta dengan kereta dan yang paling tak boleh nak bayangkan bila En Cerdik Pandai ini siap melakukan hubungan seks dengan si Vanilla. Aduhhh Mr Cool tak tahu kat manala titik ghairah si Vanilla tu hehe. Mungkin kat stereng kot haha, ntahla dunia..dunia.. Sebelum berjumpa dengan Vanilla , Edward ni pernah mempunyai hubungan cinta dengan kereta Volkswagon yang dibeli dari sebuah keluarga di Washington..

~kosmo hari ini~

Berat nanang orang ganu kate hehe.. Mr Cool pun pelikla dengan mamat ni. Ni la baru dikatakan nafsu besi.  Apa yang berlaku kat mamat ni sebenarnya ada salah satu penyakit yang dikenali sebagai mekanofilia di mana penyakit ini menyebabkan seseorang menyintai benda, alatan, motosikal ataupun kereta dan mereka yang menghidap penyakit ini akan menganggap alatan dan benda seperti kekasih. Golongan itu juga akan melakukan hubungan seks dengan objek yang mereka cintai. Kebanyakkan individu yang menghidap mekanofilia ini adalah disebabkan kurang mendapat kasih sayang ketika kecil atau kekecewaan yang teramat sangat dalam percintaan. Mr Cool masih tak dapat terima hakikat bahawa ada orang macam ni dalam dunia ni.. huhu, Tepuk dada tanya selera.

~Adakah Ini Awek Yang Bernama Vanilla~

~Terima Kasih Sebab Sudi Baca Coretan Kami~

No comments: