Blogger Templates
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




~~~~ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT DATANG~~~~SILA TINGGALKAN JEJAK UNTUK MEMUDAHKAN KAMI MELAWAT ANDA NANTI~~~~~~~TERIMA KASIH~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sunday, December 25, 2011

~Audit~



Busan tahap kegilaan Mr Cool mlm ni. Mulai malam ni, detik ini, masa ini, this time, Mr Cool nak bahasakan dengan gelaran aku ketika menulis bukan apa cuma masih panas lagi dengan citer ari tu. tengok sini kalau nak tahu: SINI sakit hati pun ada. 

Malam yang memang membosankan. entah kemanala cik kepoh pegi, dahla bangun lambat tadi haha, Aku pun tak tahu nak cakap apa dalam blog ni cume sesajer nak luahkan kata-kata yang tak seberapa. haha pe la yang aku mengarut ni.

Okeh.. sebenarnya aku buhsan, stress dan serabut sangat-sangat maklumla akhir tahun audit ISO company aku dahla dekat sangat-sangat. Banyak kerja yang tak settle lagi. Bukannya aku malas nak buat kerja cuma aku tak berapa rajin nak buat kerja hehe.

Harap-harapla dapat siap sebelum 10.01.12 sebab audit pulak, menjawabla aku nanti gamaknya. Jangan jadi macam tahun lepas sudahlah. Semua berterabur maklumla company baru. 

Aku dok menaip ni sambil tersenyum tau, dok tengok keletah Mrs Kepoh adjust antenna nak tengok tv haha. Katanya nak tengok Tv singapore cite ape ntah..Lawak siott bini aku sorang tu haha. dahla makan sensorang tadi. cik abang nak dietla katakan hehe. Nak turunkan berat badan ni..




~Terima Kasih Sebab Sudi Baca Coretan Kami~

No comments: