Blogger Templates
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




~~~~ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT DATANG~~~~SILA TINGGALKAN JEJAK UNTUK MEMUDAHKAN KAMI MELAWAT ANDA NANTI~~~~~~~TERIMA KASIH~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Saturday, December 31, 2011

Osbon Juara Maharaja Lawak Mega



Salam satu malaysia. Tahniah buat Osbon sebab menang MLM untuk musim pertama ini yang berlangsung di Stadium Melawati, Shah Alam semalam. Osbon membawa pulang wang tunai sebanyak Rm 350,000 beserta hadiah sampingan selaku juara. Perghh rezeki mereka. Alhamdulillah baguslah Osbon menang semalam sebab mereka memang bekerja keras lagipun mereka hanyalah pemandu teksi dan pelawak di majlis-majlis perkahwinan sahaja. Rezeki tahun baru la katakan jadi gunalah wang itu sebaiknya hehe. 

Tempat kedua pula di sandang oleh Boboi yang membawa pulang wang tunai sebanyak RM250,000 serta hadiah iringan yang lain. Wang tunai sebanyak RM150,000 milik Saehu selaku pemenang tempat ketiga manakala Syok hanya mendapat hadiah saguhati. Walau apapun MLM tahun ini adalah yang terbaekk. Dan samalah kita nantikan kemunculan Maharaja Lawak Musim ke-6 yang akan berlangsung nanti. 

Peacee Yooo




~Terima Kasih Sebab Sudi Baca Coretan Kami~

4 comments:

Syahidae said...

wah.. mcm best je...

Syahidae said...
This comment has been removed by the author.
Syahidae said...
This comment has been removed by the author.
~Mr. Cool & Cik Kepoh~ said...

pe yang best ni Hehheeh