Blogger Templates
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




~~~~ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT DATANG~~~~SILA TINGGALKAN JEJAK UNTUK MEMUDAHKAN KAMI MELAWAT ANDA NANTI~~~~~~~TERIMA KASIH~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Saturday, December 10, 2011

~MARINE JOB~

Yuhuu, hari ni Mr Cool blur sesangat memikirkan job yang dah lama terbengkalai tu, dah berapa hari dah delay, hope semua ni setel minggu depan bukan ape cume nak cari material tu yang susah sangat. Liquid Electrical Tape (LET) tu la yang susah sangat nak cari. Dah puas Mr Cool cari kat area Johor Bahru langsung tak jumpa malah ramai yang tak kenal barang apa tu. Mungkin Mr Cool tak tahu mana nak cari benda alah ni. LET tu gunanya adalah untuk insulation, kira macam tape elektrik biasa je cuma yang ni kena sapu kat tempat kita nak isulate jer. 
Perghh last-last ada sorang member bagitau yang LET tu boleh didapati kat Ace Hardware dan store Ace je, Masalahnya Ace Hardware just ada kal area Kl dan Selangor je. Kalo korang semua tau Ace Hardware ada kat JB bagitau la kat Mr Cool eh.. Ketensionan yang teramat sangat ni. Payah sangat nak jumpa LET ni mungkin jarang orang gunakan tapi kalau tanya cikgu-cikgu elektronik mesti diorang tau hehe.

~Liquid Electrical Tape~

Rasa-rasa macam kena naik KL je hari ini lepas Mrs Kepoh balik dari interview petang nanti buleh hantar stand untuk kek time kawin hari tu sekali kat Che Rose yang tolong buatkan kek. Terima kasih sebab tolong Mr Cool tempohari, dan kalau sesiapa nak tempah kek silalah berhubung dengan beliau..

~Terima Kasih Sebab Sudi Baca Coretan Kami~

No comments: