Blogger Templates
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




~~~~ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT DATANG~~~~SILA TINGGALKAN JEJAK UNTUK MEMUDAHKAN KAMI MELAWAT ANDA NANTI~~~~~~~TERIMA KASIH~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Friday, January 9, 2009

Sepi Seorang Abang


Dok sorang-sorang dalam bilik teringat plak aku pada adik kesayangan aku, Fatin. Dah lama dah tak jumpa dengan dia maklumlah aku dah lama tak balik kelantan.. Sedih dihati siapala yang tau kan.. Walaupun abang dok jauh tapi abang tetap ingat kat adik sorang ni.. walaupun pmpuan tapi leh layan abang-abang dia yang sememangnya ganas tahap Gaban punya,,hehe. Sume di layan ajak gusti peh bukan main dia tumbuk hehe.. Cakap je gaya sape sume dia leh tiru, "The Rock", "Undertaker" pndk kata sume pengusti yang famous dia leh ikut wat trademark hahahah. Kalo korang sume nak tahu umur dia dah 10 tahun tapi oleh kerana dia menghidap "Down Syndrome" jadi dia lambat sket dalam sume aspek termasuk pemikiran.Tapi aku tak malu untuk mengaku yang aku ada adik pmpuan yang menghidap penyakit ini. Kadang-kadang aku heran kenapa orang perlu malu jika dikurniakan anak cam ni. Bg aku sume ni anugerah illahi dan kita sebagai hambaNya kenala menerima semua ni dengan tabah. Bagi aku apapun yang Allah bg pada kita kenala kita terima dengan penuh rasa tawadduk serta menganggap sume itu dugaan. Tiada yang peliknya dapat adik yang kena penyakit ini. Cam adik2 yang lain je cma kita kena bei penuh perhatian pada dia. tu je
~Terima Kasih Sebab Sudi Baca Coretan Kami~

No comments: