Blogger Templates
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




~~~~ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT DATANG~~~~SILA TINGGALKAN JEJAK UNTUK MEMUDAHKAN KAMI MELAWAT ANDA NANTI~~~~~~~TERIMA KASIH~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Friday, January 9, 2009

huarghhh


Entah macammana aku takleh tido malam ni,,
nak kata panas taklah panas pun n nak kata sejuk jauh sekali huhu,,
tergerakla hatiku yang kudus lagi sunyi ni an tanpa rasa segan silu aku terus menarik hp aku kat tepi dan trus tanpa rasa bersalah aku snap gambar ni ha,, inila yang termampu aku lakukan dalam kegelapan malam tanpa bantuan dari tenaga elektrik sebab kat bilik aku ni gelap bukan apa saje xnk buka lampu hahaha... bkn nak jimatkan kos tapi best pe dalam gelap2 ni ha...
maka aku watla blong aku ni yang ntah pape. dari td lagi aku cube nak buatkan jadi 3 column ntah-ntah aku yang tergulung
~Terima Kasih Sebab Sudi Baca Coretan Kami~

No comments: