Blogger Templates
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




~~~~ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT DATANG~~~~SILA TINGGALKAN JEJAK UNTUK MEMUDAHKAN KAMI MELAWAT ANDA NANTI~~~~~~~TERIMA KASIH~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Friday, January 9, 2009

kebanggaan aku


Setiap orang ada benda yang dia banggakan bagi aku dalam hdup ni yang paling aku banggakan adalah dilahirkan dalam sebuah keluarga yang diketui oleh Che Hassan Bin Mat selaku kapten serta pembantu yang sporting tahap baban punya iaitu Samsiah Bt Ismail.. aku beruntung sangat-sangat. Aku ni sebagai yang sulung tapi xnampak cam yang sulung pun hehe yela adik aku leh panggil aku "buncit" bayangla heheheh. Pape pn aku berasa syok giler sebab dapat adik yang ramai iaitu 9 orang. Bleh gak main wresling ngan diorang sume..Sampaikan adik aku pmpuan yang bongsu sekali pun ikut gak maklumla abag sume laki dia sorang je perempuan maka kenala dia survive haha... La pe kaitan ngan gambar ni plak... Sbnrnya ni gambar aksesori Marine Engineering Dept kat Ranaco. Sume ni kitorang yang create sendiri tau dengan bantuan lecture sume dengan kata lain sume ni batch aku yang create..Sekalung ucapan terima kasih( cheewah) kepada bdak2 batch aku yang tlg bekerjasama serta bergabung tenaga dalam menyiapkan benda ni huhuh...
~Terima Kasih Sebab Sudi Baca Coretan Kami~

No comments: