Blogger Templates
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




~~~~ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT DATANG~~~~SILA TINGGALKAN JEJAK UNTUK MEMUDAHKAN KAMI MELAWAT ANDA NANTI~~~~~~~TERIMA KASIH~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Thursday, January 29, 2009

RM 17.90


Salam.. Cakap pasal makanan ni aku memang hantu kepada makanan masakan badan aku mengalahkan roti pau hehe.. Nak dijadikan cerita semalam ketika aku kuar makan malam tu kat bandar kemaman aku orderla makanan kegemaran aku iaitu tomyam campur, nasi goreng ikan masin dan air buah epal. Last-last yang datang adalah tomyam ada ayam 3 ketul n bawang, air buah pula rasa gula je.. Bayangkanla aku tak habis makan bukan sebab masakan tu banyak tapi sebab tak sedap,, Dah puas aku paksa untuk tima tapi last-last tak abis gak aku makan ( kalo wawa tau konpem dia marah ) hehe, ala dia akan tau gak maklumla blog ni kongsi aku ngan dia haha.. Time nak bayar pula dengan rasa bangganya aku kuarkan RM 10 tapi dengan nada macho mamat yang kira makanan tu cakap " Bang, semua ni RM 17.90" terkejut aku dibuatnya. Bukan apa tapi tak padan dengan kualiti yang disediakan. Aku tak kisah berapa harga makanan tapi asalkan sedap dimakan dan servis memuaskan hati. Tula manusia buat satu benda tak penah nak buat ngan baik,
Pape pn aku masih bersyukur kerana ada makanan untuk dimakan,


~Terima Kasih Sebab Sudi Baca Coretan Kami~

1 comment:

~Mr. Cool & Cik Kepoh~ said...

Ya Allah merepek per kdi mkn tu??ade mkn 2 jns makanan ngan segelas air smpi rm17lbh...mkn kat kfc pun x smpi mcm tu kan papa...xpe la bnd nak jdkan papa...nasib bdn...pas nie jgn g kat situ g tau...boikot...lantak la...huhu...jahatnye mama...