Blogger Templates
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




~~~~ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT DATANG~~~~SILA TINGGALKAN JEJAK UNTUK MEMUDAHKAN KAMI MELAWAT ANDA NANTI~~~~~~~TERIMA KASIH~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sunday, May 13, 2012

DiGi WWWOW Awards 2012 - Jom Undi Mialiana.com Setiap Hari (Sticky Post)



DiGi WWWOW Awards 2012 - Jom Undi Mialiana.com Setiap Hari (Sticky Post) khas untuk Kak Mialiana semoga kak Mialiana dapat merangkul kejuaraan pada tahun ini..Yess sekarang semua baru bermula..



ok. sebelum aku teruskan coretan aku ni (macam tulis surat je) apa kata kita tengok video kat atas ni dulu. Buka Mata Lapangkan Dada.. Layannn.. Dah tengok belum video ni? Kalau tak tegok lagi tengok cepat-cepat. Tak baik tipu tau... Kalau korang semua ingat aku pernah tunjukkan cara untuk mengundi Kak Mialiana untuk anugerah  DiGi WWWOW Awards 2012 Nuffnang Blogger Of The Year dalam entry aku yang lepas.. 

Tengok SINI.

Mesti Korang semua dah paham kan bagaimana cara nak undi Kak Mialiana kan? Ok kalo still tak paham lagi korang boleh tengok kat bawah ni cara untuk mengundi samada guna Facebook atau Twitter.. Korang mesti paham punya kalo ikut langkah-langkah kat bawah ni....


Cara-Cara Untuk Mengundi 
(Sila klik pada gambar untuk besarkan)

Klik pada Promo Badge untuk undi / vote 

Klik pada butang VOTE NOW 

Paparan Login sama ada nak guna FB ataupun Twitter

 Paparan Login melalui FB. Sila masukkan butiran yang dikehendaki.

 Paparan Login melalui Twitter. Sila masukkan butiran yang dikehendaki.

 Selepas Login, klik pada butang VOTE NOW

Klik butang OK untuk pengesahan.

Butang VOTE NOW bertukar menjadi VOTED. 
Anda telah berjaya undi/vote Mia. Terima kasih ya..

Kan aku dah cakap korang mesti paham punya, jadi tunggu apa lagi hehe.. Jom mengundi Kak Mialiana sama-sama. Aku pun mengundi jugak.. Korang boleh share kat korang punya profile.. 
Tengok SINI

Tak Salah kita menolong sesama kita lagi pun satu undi setiap hari.. Bukan susah pun hehe.. Betul tak?..Sekali lagi aku menyeru rakyat jelata yang baca blog aku yang tak seberapa ini. Tolonglah Mengundi Kak Mialiana untuk Anugerah DiGi WWWOW Awards 2012 Nuffnang Blogger Of The Year






"Tepuk Dada Tanya Minda,  Jom UNDI KAK MIA"





Vote Me Everyday 23 April - 13 May 2012




~Terima Kasih Sebab Sudi Baca Coretan Kami~