Blogger Templates
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




~~~~ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT DATANG~~~~SILA TINGGALKAN JEJAK UNTUK MEMUDAHKAN KAMI MELAWAT ANDA NANTI~~~~~~~TERIMA KASIH~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Monday, May 14, 2012

Thanks Mialiana.com



Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar. Entry ni aku buatkan khas untuk kak Mia kerana membimbing aku selama kempen ini berjalan. Bagi aku Kak mia menunjukkan satu sikap yang kita semua  boleh contohi iaitu tidak mudah berputus asa. Aku tak pernah jumpa lagi dengan seseorang yang gigih seperti Kak Mia. Sepanjang Kempen DiGi WWWOW AWARDS Kak  Mia tanpa berputus asa telah menjalankan kempen tanpa mengira penat lelah. 


Siapa sangka, Kak Mia yang masih penat dengan Tesisnya serta kursus ditambah pula dengan demam sanggup datang kerumah peserta kempen. Ditemani oleh suami tersayang serta anak tercinta, Kak Mia sampai keteratak buruk Mr Cool & Mrs Kepoh.Maafla sekiranya ada kekurangan dari kami berdua semasa kedatangan Kak Mia Sekeluarga.

Walaupun semasa undi ditutup kedudukan Kak Mialiana masih di kedudukan kedua tapi bagi aku, untuk Kak Mia sokongan kami bukan semasa kempen ini berjalan sahaja. Sokongan kami sampai bila-bila untuk Mialiana.com. Ini bukan entry mengampu tapi inilah hakikatnya. Walaupun aku dah lama berblogging sampaikan blog ni dah nak berkubur dah tapi kerana Mialiana.com lah telah menaikkan kembali semangat aku untuk terus berblogging...

Walau apapun keputusan nanti, menang ke?,, Kalah Ke?,, Seri ke?,,(ada ke seri??) hehe lovingyoumydear.blogspot tetap sokong Mialiana.com sampai bila-bila.. Thanks Kak Mia..

"Tepuk Dada Tanya Minda,  Jom UNDI KAK MIA"


Vote Me Everyday 23 April - 13 May 2012


~Terima Kasih Sebab Sudi Baca Coretan Kami~

2 comments:

Mia Liana said...

terima kasih banyak2 ya... touching nya hati kak mia bila baca entri ni...

so sweet...

Anum Shukri said...

Sokong Mia..