Blogger Templates
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




~~~~ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT DATANG~~~~SILA TINGGALKAN JEJAK UNTUK MEMUDAHKAN KAMI MELAWAT ANDA NANTI~~~~~~~TERIMA KASIH~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Monday, November 21, 2011

~HANTARAN KAHWIN~

Salam... Sekarang kita semua sibuk dengan kerja memasing dan begitulah juga dengan Mr Cool, sibuk sangat dengan kerja sampaikan malam-malam takleh tidur tapi ada suara-suara nakal yang beritahu kat Mr Cool yang suasana macam ni biasala maklumla hujung tahun dan di tambah pula dengan Mr Cool yang akan melangsungkan perkahwinan nanti. Demam nak kahwinla katakan hehe. Mr Cool pun tak tahu macamana nak tafsirkan perasaan Mr Cool sekarang, bukan apa Mr Cool sekarang nak datang kerja pn macam takder semangat jer, Mr Cool dah cuba buat yang termampu tapi apakan daya  tak termampu Mr Cool pikul semua ni.. Rasa berat sangat-sangat beban di kepala ini. Macam nak pecah sangat-sangat.Arghhhhhhhhh.. 
"Ya Allah, permudah kan segalanya apa yang akan aku tempuhi nanti" Semalam Mr Cool dengan kengkawan sempat buat sedikit hantaran untuk time kahwin nanti. Bertungkus lumus dari pukul 12 tghari sampaila dekat pukul 5 ptg. 9 bekas semuanya sampaikan sakit bontot sangat-sangat dan nasib baik Cik Kepoh sempat siapkan makan tengahari kitorang sume, Nasi Putih, Kari Ikan, Budu, Ikan kering dan Air tebu pehhhh best sangat-sangat sampaikan habis makanan kitorang tibai mgkn sebab lapar sangat-sangat. Nanti Cik Kepoh akan jadi Puan Kepoh pulak hehe. Lepas je siapkan bekas hantaran tu adalah sorang insan Mr Kepoh ni terus kata tak sabar nak kawen. Hehe lawak pun ada tapi syok tengok perangai dia nak melaram barang hantaran tu. Pas siap buat hantaran tu Mr Cool ada terfikir kan senang buat sendiri hantaran tu dari kita tempah kat kedai, bukan ape sebab murah dan paling penting sekali puas hati walaupun tak cantik dibandingkan dengan apa yang kita tengok kat kedai kahwin. Memang puas hati buat hantaran semalam sampai meletup plug elektrik hehe. Kat bawah ni Mr Cool letak gambar semasa adegan menyiapkan hantaran semalam, jom layan adioosss.

Barang-barang yang sempat shopping sebelum mentransfer pada hantaran

Menunggu untuk menggunakan kepakaran yang tersembunyi

Saat- saat yang diantikan oleh kitorang.

Mak Andam yang terpilih


Hasil tangan kitorang semua

Hantaran ni lah yang membuatkan salah sorang 
dari geng kitorang trus nak kawen





~Terima Kasih Sebab Sudi Baca Coretan Kami~

2 comments:

Anonymous said...

pastu bile kau nak letak barang2 hantaran??

~Mr. Cool & Cik Kepoh~ said...

yang tu nantila.. hehe cantik x oja?