Blogger Templates
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




~~~~ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT DATANG~~~~SILA TINGGALKAN JEJAK UNTUK MEMUDAHKAN KAMI MELAWAT ANDA NANTI~~~~~~~TERIMA KASIH~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Thursday, November 24, 2011

~SERABAI~

Salam..ehem2 nampaknya Cik Kepoh sudah memulakan langkah dia untuk kembali ringankan tangan untuk menulis kembali hehe.. Cayalah yang penting semangat tu kena ada dalam jiwa nurani yang serba kudus itu 
(budak sastera ni) untuk kelangsungan dalam menulis blog ni. Rasanya belum terlambat untuk Mr Cool mengucapkan Tahniah kepada pasukan Harimau Muda kita yang telah mengigit Garuda dan mendapatkan pingat emas dalam Sukan Sea di Kota Palembang, Indonesia. Semangat melawan yang ada dalam jiwa pemain kita ini haruslah menjadi teladan kepada kita semua. Tup..Tup baru je tadi skuad bola yang sama tumpas pulak kepada Syria pada perlawanan kelayakan Sukan Olimpik yang berlangsung di Stadium Bukit Jalil. Kita tumpas dengan 2-0. Walaupun kita kalah tetapi Mr Cool x salahkan pemain kita sebab mereka mempunyai jadual perlawanan yang sangat singkat dalam menghadapi perlawanan yang genting ini. 

Sementara itu pasukan kegemaran Mr Cool iaitu Kelantan telah bertemu dengan Balestier Khalsa FC iaitu kelab dari Singapura dalam perlawanan persahabatan yang berlangsung di Stadium Toa Payoh, Singapura dan kemenangan berpihak kepada Kelantan iaitu 3-0 sumber dari wawanfaiz.com. Best sangat bila pasukan kegemaran Mr Cool menang. Mr Cool juga tengah menunggu detik paling bahagia iaitu akan berkahwin dengan Cik Kepoh pada 26.11.2011. Cam tak caya pon ada hehe..Doakan semoga majlis Mr Cool nanti berjalan lancar. Amin. 

Sebenarnya point  Mr Cool mlm ni adalah Mr Cool rasa sedih sangat2 sebab masa tengah surf tenet td terjumpalah insan yang cakap memang tak ingat dunia je. siap maki mak, ayah, atuk dia dan semuala sampaikan dia rasa bangga bila atuk dia meninggal dunia.. Astarfirullah sungguh kurang ajar budak tu...Nurul Bainun  Al-Murshidi namanya sungguh cantik tapi x menggambarkan keperibadian beliau. Bawalah bersyukur dengan apa yang ada. Semoga beliau insaf hehe.
Adiosss

~Terima Kasih Sebab Sudi Baca Coretan Kami~

No comments: