Blogger Templates
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




~~~~ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT DATANG~~~~SILA TINGGALKAN JEJAK UNTUK MEMUDAHKAN KAMI MELAWAT ANDA NANTI~~~~~~~TERIMA KASIH~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Monday, March 23, 2009

PeRaSaAnKu...

hari nie mcm biase lg....duk saje2 kat office tnp wat pape yg berfaedah....mkn gaji buta...
lau de juz g kat ambulance chech barang,basuh ambulance ngan panaskan enjin....bile la nak training driving ambulance nie....bosannya....kalu aku tau aku cuti ja sendiri pergi mane2 tenangkan fikiran...pergi jumpe si dia ke???lame gile x jumpe....aku suke tgk matenye yg cantik...mata yang kdg2 lari menatapku(tp yang sebenarnya aku yg larikan mata)huhu...suaranya yang aku suka mendengarnya x kira camne keadaannya...aku suke tgk pipi tembamnya yg membuat aku geram tuk mencubitnya....aku x pernah rase mcm nie selama ini...aku teramat sayang kepadanya...die ibarat cahaya menerangi hidupku...tanpanya gelaplah dunia ku yang sememangnya suram selama ini...

~Terima Kasih Sebab Sudi Baca Coretan Kami~

No comments: