Blogger Templates
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




~~~~ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT DATANG~~~~SILA TINGGALKAN JEJAK UNTUK MEMUDAHKAN KAMI MELAWAT ANDA NANTI~~~~~~~TERIMA KASIH~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Friday, March 27, 2009

boring...

salam sejahtera....
hurmmm....boringnye aku ri nie...xde wat pape....smpi bile ntah nak duk mcm nie...
bosan tahap gaban dah...hermm...cik abg syg aku skunk ngah busy....cian die tp adat org study la....study aku ngan study die len...aku training keja abg syg lak student...berbeza sgt...so mmg la busy sgt2...aku faham keadaan die skunk camne....kadang2 aku rse serba salah ngan die....abg maafkan syg yer...bln 4 nie die mid term....INSYAALLAH lau xde aral melintang mybe aku akn g jmpe die nnt pas die mid term....
abang sayang akan sentiasa bersama2 dgn abang x kire susah ke senang....kite same2 harungi segala dugaan & ujian yg dtg dari-Nya....sayang menyayangi abang setulus ikhlas hati sayang dan itu yg pasti

~Terima Kasih Sebab Sudi Baca Coretan Kami~

No comments: