Blogger Templates
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




~~~~ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT DATANG~~~~SILA TINGGALKAN JEJAK UNTUK MEMUDAHKAN KAMI MELAWAT ANDA NANTI~~~~~~~TERIMA KASIH~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Friday, April 24, 2009

Dah Update Balik

Salam...
dah lama dah aku tak update blog aku ni huhu.. Bukannya apa cma malas skit hehe maklumla banyakkeje yang kena buat nanti huhu.. Knfrm cik adik aku marah nanti sebab aku kata malas nak update,, Sory ye bucuk hehe..
Bucuk aku pun dah stat keje dah ala-ala paramedik gitu. Nanti bila aku sakit urat kentut nanti eh la suruh dia tolong repairkan hehe.
Hermmm perkembangan terbaru aku sekarang ialah nak siapkan project untuk siapkan tempat Marine Community sempena program yang dianjurkan oleh SHEQ community kat tempat aku jadi oleh kerana aku sebagai pergerusi Marine Engineering Community maka terpaksalah aku menggerakkan perut yang besar ni bersama dengan tulang empat kerat aku utk siapkan project tersebut,
Nasib baikklah aku ditolong oleh AJK yang sempoi dan rajin buat kerja.. Alhamulillah syukur..
Sesungguhnya aku beruntung sebab dikelilingi oleh insan-insan yang selalu mengambil berat terhadap aku walaupun aku tak tahu berapa berat aku sebenarnya huhu..

~Terima Kasih Sebab Sudi Baca Coretan Kami~

No comments: